Skip to main content

5 Petua untuk menjimatkan wang untuk penyewaan kereta anda yang seterusnya

 

5 Petua untuk menjimatkan wang untuk penyewaan kereta anda yang seterusnya

5 Petua untuk menjimatkan wang untuk penyewaan kereta anda yang seterusnya

1. Tempah seawal yang boleh

Perkara terbaik yang boleh anda lakukan untuk menjimatkan wang sewa kereta anda adalah dengan menempah seawal mungkin. Apabila anda berbuat demikian, anda bukan sahaja menjamin kategori dan syarikat sewaan pilihan anda, tetapi juga harga yang lebih murah.

Info: penepian kerosakan kenderaan

2. Jika boleh, elakkan menyewa kereta semasa musim ramai

Jika percutian atau perjalanan perniagaan anda masih dirancang dan/atau tarikhnya lebih fleksibel, kami menasihatkan agar anda mengelak daripada membuat tempahan semasa musim ramai. Waktu musim panas dan Cuti Musim Bunga hanyalah beberapa contoh tarikh yang perlu anda elakkan jika boleh.

Ketahui: masa terbaik untuk menyewa kereta

3. Sewa kereta di lokasi bandar, bukan di lapangan terbang

Tahukah anda bahawa kadar lokasi lapangan terbang lebih mahal? Menyewa di kaunter lapangan terbang adalah lebih mudah, ya, tetapi tempahan dalam talian untuk mengambil di bandar mungkin menjimatkan banyak wang. Jika anda ingin membandingkan harga, anda boleh menggunakan enjin carian Rentcars.com untuk menyemak ketersediaan di lapangan terbang dan bandar untuk membuat keputusan terbaik.

Kaedah: pulangkan kenderaan sewa anda di airport

4. Kadar mingguan dan hujung minggu mungkin lebih murah!

Cara terbaik untuk mengetahui sama ada kadar sewa kereta pada hujung minggu atau mingguan adalah lebih murah — dan pada kebanyakan masa — ialah membandingkan tarikh di mana anda akan mengambil sewa kereta anda dan menambah satu atau dua dar. Jika ia sesuai dengan rancangan anda, anda mungkin mempunyai kereta untuk satu hari tambahan atau lebih (yang bagus!) dan mendapatkan kadar harian yang lebih murah.

Mari kenali: Soalan tentang Penepian Kerosakan Kerugian

5. Jika boleh, semak ketersediaan di kawasan sekitar

Tetap pada idea untuk mengambil kereta sewa anda di satu tempat ini? Fikir semula. Ini benar terutamanya jika anda ingin menyewa di bandar kecil. Menggunakan logik yang sama yang telah kita bincangkan sebelum ini, bandar yang lebih besar mungkin mempunyai lebih banyak kereta yang tersedia dan, oleh itu, kadar yang lebih murah.

Untuk kadar terbaik perkhidmatan sewa kereta di kuala lumpur, hubungi kami hari ini!

Popular posts from this blog

Segala-galanya yang anda perlu ketahui tentang Penepian Kerosakan Perlanggaran

 Segala-galanya yang anda perlu ketahui tentang Penepian Kerosakan Perlanggaran, perkara yang dilindungi, perkara yang tidak dan Soalan Lazim yang lengkap mengenai topik tersebut. Baca:  tip jimat kos penyewaan kereta Baru untuk sewa kereta? Anda mungkin mendapati diri anda menghadapi perkataan Collision Damage Waiver atau hanya CDW dan tertanya-tanya apa sebenarnya maksudnya. Ketahui:  masa terbaik untuk menyewa kereta Apakah Penepian Kerosakan Perlanggaran dalam kereta sewa? Penepian Kerosakan Perlanggaran adalah sejenis perlindungan yang ditawarkan oleh syarikat penyewaan kereta. Syarikat penyewaan yang berbeza mungkin merujuknya dengan cara yang sedikit berbeza, tetapi secara amnya mereka semua melindungi kereta sewa daripada kerosakan yang berlaku padanya sekiranya berlaku kemalangan. Semak di bawah jika anda ingin tahu apa sebenarnya yang terkandung di dalamnya! Anda mungkin melihat Penepian Kerosakan Perlanggaran sebagai: Penepian Kerosakan Perlanggaran (CDW) Penepian Kerosakan

Macam mana nak pulangkan kereta sewa di lapangan terbang?

Memulangkan kereta sewa di lapangan terbang dalam masa terdekat? Inilah yang anda perlu tahu mengenainya dan cara ia berfungsi di lapangan terbang utama seperti LAX, DFW dan banyak lagi! Baca:  tip jimat kos penyewaan kereta Jika anda akan memulangkan kereta sewa di lapangan terbang berdekatan, anda tidak bersendirian. Penghantaran ke lapangan terbang adalah salah satu yang paling popular kerana ia memudahkan orang ramai menaiki penerbangan tidak lama kemudian untuk pulang ke rumah. Mari baca: kelebihan menyewa kereta tahunan Hari ini kita bercakap tentang cara pemulangan kereta sewa lapangan terbang mungkin berbeza daripada lokasi bukan lapangan terbang, cara ia berfungsi di beberapa lapangan terbang paling popular di Kuala Lumpur dan apakah peraturan untuk sesetengah syarikat penyewaan. Ketahui:  masa terbaik untuk menyewa kereta Pulangan kereta sewa lapangan terbang Memandangkan hampir semua lapangan terbang di AS (dan dunia!) menawarkan perkhidmatan penyewaan kereta, kemungkinan be